Prekių grąžinimas

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama ir pinigai negrąžinami.

  • Pagal Lietuvos Respublikos teisės aktuose (2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymas Nr. 271 ir 2001 m. rugpjūčio 17 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymas Nr. 258) nustatytą tvarką Pirkėjas turi teisę pristatytas prekes grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos.
  • Be standartinės internetu įsigytiems pirkiniams taikomos prekių grąžinimo politikos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 patvirtintomis nuotolinės prekybos taisyklėmis, ES klientai turi 7 darbo dienų terminą, per kurį gali atšaukti savo užsakymą. Šis terminas pradedamas skaičiuoti kitą dieną po prekių gavimo. Be to, pranešimą apie užsakymo atšaukimą privalote pateikti raštu mūsų Klientų aptarnavimo tarnybai ir jame nurodyti savo konkretų užsakymą.
  • Pardavėjas supranta, kad gali būti, jog dėl įvairių kompiuterio ar monitoriaus charakteristikų ir (arba) nustatymų elektroninėje parduotuvėje demonstruojamo ir originalaus produkto išvaizda skirsis. Pardavėjas neatsako už jokius tokiu pagrindu Pirkėjo priimtus sprendimus.
  • Pakeisti prekes kitomis arba jas grąžinti galima tik tais atvejais, jei prekės nebuvo naudotos, jei jos neišpurvintos ir jei nepažeistos nei pačios prekės, nei jų etiketės ir pakuotė.
  • Grąžinant prekes arba jas pakeičiant kitomis, reikia grąžinti ir bet kokį buvusį apsauginį apvalkalą, į kurį buvo įdėtos pristatytos prekės. Visais įmanomais atvejais būtina naudoti originalią pakuotę.
  • Mes galime pakeisti prekę tik kita jai lygiaverte preke net ir tais atvejais, jei pageidautumėte pakeisti dydį ar spalvą. Jei pageidaujate prekę pakeisti kitos rūšies preke, tokiu atveju įsigyta prekė turi būti atitinkama tvarka grąžinama, o nauja įsigyjama pagal šioje interneto svetainėje taikomą prekių įsigijimo tvarką.
  • Pirkėjo prašymas grąžinti prekę arba pakeisti ją kita turi būti pateikiamas raštu, pridedant prekių pirkimą patvirtinantį įrodymą.
  • Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui gali būti grąžinti per 5 dienas nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos ir Pardavėjo patvirtinimo, kad prekes jis priėmė kaip grąžintas.
  • Jei prekę pageidaujate grąžinti tam, kad pakeistumėte ją kita arba susigrąžintumėte sumokėtus pinigus, siūlome prekes grąžinti naudojantis saugių ir apdraustų siuntų gabenimo tarnybų (pavyzdžiui, LP express, Omniva, DPD ir kt.) paslaugomis. Atsakomybės už negautas grąžinamas prekes mes neprisiimame.
  • Keisdami arba grąžindami prekes per Omniva paštomatus, tai galite padaryti nemokamai.
  • Paprastai prašymas leisti grąžinti prekę apdorojamas per 48 valandas nuo jo gavimo. Tačiau laikotarpiais, kaip apkrovos būna didelės, dėl pašto tarnybų vėlavimo arba nedarbo dienų apdorojimas gali užtrukti ilgiau. Šiems atvejams priskiriami sezoninių arba akcijinių išpardavimų laikotarpiai labai ypatingu laiku, pavyzdžiui, per Kalėdų ir Naujųjų Metų laikotarpį.